2014 m. birželio 17 d., antradienis

Kremas mišriai veido odai su nauja emulsiklių kombinacija


Atsitiko taip, kad pasibaigė mano turėtų emulsiklių atsargos. Su vienu Olivem1000 kremai man nepatinka, "dusina" odą, visi kiti skirti sunkesniems, žieminiams kremams. Bet išsigelbėjau radusi Olivem800. Su šiuo emulsikliu jau esu gaminusi. Tuomet kremas pasirodė riebokas - Naktinis veido kremas...Eksperimentuoju su emulsikliais. Šįkart pabandžiau kitą emulsiklių derinuką, ir dar nutariau panaudoti kreme cinko oksidą. Aliejų ~ 11,5 proc.
Kremas man patiko. Emulsija maloni veidui, nei per riebi, nei per liesa. Greitai susigeria, nelieka riebumo pojūčio. Ilgiau panaudojus,  sumažėjo spuogelių, nauji nebekilo. Esu tikrai patenkinta. Įsiamžinu receptą, nes tikrai dar kartosiu.












Receptas ~ 20 g


5 % - 1 g ryžių grūdų aliejaus
2,5 % - 0,5 g moliūgų sėklų aliejaus
3 % - 0,6 g juodgrūdės aliejaus

1 % - 0,2 g cinko oksido

3 % - 0,6 g Olivem800 (INCI: Ceteareth-6 Olivate)
1 % - 0,2 g Cetyl alcohol
2 % - 0,4 g kviečių glikozidų emulsiklio (INCI: Cetearyl wheat straw glycosides (and) cetearyl alcohol)


76 % - 15,2 g vaistinių šalavijų hidrolato

1,5 % - 0,3 g vit. B3
2 % - 0,4 g intensyvaus drėkinamojo komplekso
0,5 % - 0,1 g alantoino
1 % - 0,2 g gryno šaltalankio aliejaus
 0,6 % - 0,12 g cosgard ekokonservanto.

0,9 % - 0,18 g Eterinių aliejų:
2 l.  Elemi / kanarių kvapiųjų (Canarium luzonicum)
3 l. Pačiulių tikrųjų (Pogostemon cablin)
3 l. Frankincenso/smilkalinių bosvelijų ( Boswellia carterii)




Komentarų nėra:

Rašyti komentarą