2013 m. sausio 8 d., antradienis

Neturėjau, kur sutalpinti visų savo hobių... kol neatradau tinklaraščio galimybių...

Kaip savo prisistatyme rašiau, šis tinklaraštis - tai savotiška mano asmeninė "užrašų knygelė". Kodėl? Nes supratau, kad popieriniai sąsiuviniai ar užrašų knrgelės ne man. Turiu ne vieną, bet juose tokia netvarka: sulaistyti aliejais, pribraukyti kvepiantys užrašai lai guli prisiminimui apie pirmuosius natūralios kosmetikos gamybos bandymus. Čia kalbu apie sąsiuvinius, kurie talpina begalę receptų, tam tikrą istoriją, kaip aš pradėjau ir tęsiau savo natūralios kosmetikos gamybos procesą. Draugės, visus mano pagamintus kremų ir kitų priemonių receptus galės rasti sukeltus šiame tinklaraštyje.

Dar yra užrašai, kuriuose slepiasi mano perskaitytos knygos, jų trumpi ar ilgi aprašymai. Knygos - atgaiva mano sielai, pavargstančiai nuo šiuolaikinio nežmoniško gyvenimo ritmo, piktų žmonių, liūdnų veidų. Pasinerti į naujos kvepiančios knygos puslapius yra neapsakomas malonumas. Štai kodėl aš neturiu elektroninės knygų skaityklės, nes tiesiog nemėgstu elektroninių knygų. Turiu jausti knygos kvapą, versti puslapį po puslapio juos jaučiat pirštų galiukais...

Ir dar vieni užrašai, kuriuose priraityta prirašyta apie kitą mano pomėgį - parfumeriją. Tai objektyvūs mano išgyvenimai uostant vieną ar kitą kvapą...Asociacijos, meditacija, stiprios emocijos, nuotaikų spalvos...Visa tai telpa kad ir viename mililitre nuostabaus kvapo. Apie savo subjektyvius kvepalų įspūdžius žadu tikrai pasidalinti. Kantrybės ;)

Filmų/serialų žiūrėjimas dar vienas mano (tikiu, kad kaip ir daugumos) pomėgis. Mėgstu gerą kiną, todėl mano matyti, palietę vidų, sukrėtę, nustebinę filmai bus čia pat (sąrašas). Kaip bus patogu, jei draugė/draugas paprašys pasiūlyti gerą filmą vakarui. Tereiks tik nusiųsti nuorodą :) Nesiruošiu plačiai aprašinėti kiekvieną filmą, tiesiog tai bus filmų sąrašas, galbūt kelios mintys iš labiausiai patikusių, sukrėtusių.

Menai...hmm...pati domiuosi daile. Kai tik užbaigsiu bent vieną tapybos darbelį, būtinai įamžinsiu.
Meniška ne aš viena, turiu tėtį, kuris iš medžio drožia nuostabius (bent man) drožinius. Labai greitai žadu juos sutalpinti čia, kad tėtis galėtų didžiuotis: "štai ir mano darbai plačiojoje interneto erdvėje". 


 Kadangi mano užrašai ir atsispausdinta informacija dūla popieriniam variante, lai jie visada būna gyvi čia!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą