2013 m. rugpjūčio 31 d., šeštadienis

Rytinė savaitgalio veido kaukė, paruošiama per kelias minutes

Kadangi pastebėjau, jog mano turimi įvairių molių, dumblių ir kt. birių ingridientų kiekiai nemažėja, nutariau pasigaminti iš jų kaukę veidui. Gamybos tikslas - tiesiog paprasta, greitai pagaminama kaukė, kuri tiktų mišriai odai, ją valytų, aprūpintų įvairiais mineralais ir vitaminais, drėkintų. Tikslaus recepto nerašau, nes gaminau, kaip sakoma, "iš akies". Kas man patiko, ir kodėl sumaniau šį receptuką užsirašyti, tai kaukės spalva - labai gražiai ruda (Oj kaip patiko gąsdinti savo katiną išsitepliojus šituo rudu tepalu :D Gaila, kad jis mane per gerai pažįsta, o be to yra tikras žvėris, tai greičiau aš nuo jo lakstyčiau nei jis nuo manęs). Taip pat labai patiko kremiškas tirštumas, ne taip greitai džiūvo. Ant odos tepėsi labai patogiai, nebėgo, stabiliai prikibdavo. Čia matyt pasitarnavo priedai (žr. du paskutiniuosius priedus recepto pabaigoje). Specialiai nedėjau jokių eterinių aliejų. Manau, kad jų pakankamai mano oda gauna iš naudojamų kremų :)

Taigi mano rytinės kaukės receptukas:

Vaistinių šalavijų hidrolatas
Dumbliai spirulina
Dumbliai Lithothamnium calcareum
Perlamutro milteliai (mother of pearls - Concha Nacar powder) - anksčiau turėjo AromaNatural
Žaliasis montmorilonito molis
Raudonasis molis
Intensyvus drėkinamasis kompleksas
Raudonųjų vynuogių lapų HAG (hidroglicerininė ištrauka)



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą