2013 m. birželio 21 d., penktadienis

Akių makiažo valikliai

Nutarusi gamintis akių makiažo valiklį ilgai svarsčiau apie norimą tirštumą, aliejus, emulsiklius, kurie kuo mažiau dirgintų akis. Mano prioritetai buvo pasigaminti ne priemonę, turinčią tonizuojančių ar jauninančių savybių, bet kuo paprastesnį bekvapį valiklį. Kadangi mano akys gan jautrios, nenoriu eksperimentuoti jų sąskaita, bet kai pasižiūriu į naudotų parduotuvinių valiklių sudėtis, tai supratau, kad blogiau nebus. Taip gimė pirmas akių makiažo variantas. Jį supyliau tiesiog į indelį, kad įvertinčiau tekstūrą. Man patiko ir tiko. Akių tikrai negraužė, kosmetiką (blakstienų tušą, kontūro pieštuką) nuvalydavo, bet ne taip greitai kaip norėčiau aš. :)




Štai mano pirmojo makiažo valiklio receptas - Akių makiažo valiklis
Kiekis ~ 50 g
Aliejų 24,1 proc.:
9,9 % - 5 g dygminų aliejaus
8,2 % - 4,1 g abrikosų kauliukų aliejaus
6 % - 3 g migdolų aliejaus

70,9 % - 35,5 g distiliuoto vandens

4 % - 2 g emulsinio vaško Nr. 2 ( Cetearyl wheat straw glycosides (and) cetearyl alcohol)
0,4 % - 0,2 g (5 lašai) vitamino A+E trigliceriduose
0,6 % - 0,3 g Cosgard ekokonservanto.
Akių makiažo valiklis su emulsikliu Nr. 2 (AZ) 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dar vienas receptukas, kuris man labiausiai patiko, nors lyginant abu receptus skirtumas tikrai nedidelis. Labai efektyviai nuvalo akių makiažą!!! Tereikia vatos padelį (negailint akių makiažo valiklio ant jo) priglausti prie užmerktos akies ir palaikyti šiek tiek. Tada švelniai nuvalyti makiažo likučius. Jokio diskomforto, jokio akių graužimo.
Taigi įsirašau jo receptą, ketindama jį kartoti dar ne kartą.
Po akių makiažo valymo procedūros veidas nuplaunamas naudojama prausimo priemone.

Gaminau ~ 50 g
Aliejų 23,9 proc.:

9,9 % - 5 g sezamų sėklų aliejaus
9,8 % - 4,9 g ricinų aliejaus
4,2 % - 2,1 g ryžių grūdų aliejaus

49,9 % - 25 g distiliuoto vandens
20,9 % - 10,5 g erškėtrožių žiedlapių hidrolato

4,4 % - 2,2 g emulsinio vaško ( Cetearyl wheat straw glycosides (and) cetearyl alcohol)
0,4 % - 0,2 g vitaminų A + E trigliceriduose
0,5 % - 0,25 g Cosgard

Mano mėgstamiausias akių makiažo valiklis!!!




Komentarų nėra:

Rašyti komentarą