2014 m. spalio 31 d., penktadienis

Maloniai nustebinta. "Best Blog Awards" nominacija.

Maloniai nustebinta. Cha, per silpnai pasakyta, sakyčiau, labiau esu apstulbusi iš netikėtumo. Kodėl? Nes šį tinklaraštį kūriau sau, savo reikmėms, hmm sau skambu kaip kokia savanaudė. Bet kokiu atveju taip nėra, nes žinau, kad internetas - vieša vieta. Tikrai tikėjausi, kad kažkas netyčia užklys, gal paskaitys. Bet, kad kas nors mane dar karts nuo karto dažniau prisimins ir paskaitys - na nelabai tikėjausi.
Taip, kad labai dėkoju Paloma's LAB, kad mane karts nuo karto paskaito, o svarbiausia - nominavo "Best Blog Awards". Įdomus sutapimas, kad aš Palomos tinklaraštį taip pat seku. Šiuo metu mano tinklaraštis apmiręs, taigi ši nominacija mane itin paskatino susigriebti, neapkiausti ir pagaliau suvesti kai kuriuos dulkstančius užrašus. Įrašai bus ne tik apie kosmetiką, kadangi turiu ir daugiau hobių, pasistengsiu viską po truputį aprėpti. Tai, kad galbūt mane skaito ir daugiau žmonių, skatina aprašyti ne tik receptus, bet ir vieno ar kito gaminio gaminimo eigą. Norų, minčių daug, tik kad kas paskolintų laiko arba prailgintų dieną bent keliomis papildomomis valandomis.

Primenu “Best Blog Awards” taisykles:
1) paminėti tinklaraštį, kuris Jus nominavo;
2) nominuoti 11 tinklaraščių, kurie Jums įdomūs;
3) paruošti jiems klausimų;
4) pranešti savo išrinktiems tinklaraščiams apie nominaciją.



Pirmiausiai atsakysiu į man paruoštus klausimus, nes sugalvoti naujus man yra gan sudėtinga, teks ilgiau pagalvoti.
Taigi, mano atsakymai į Paloma's LAB klausimus:

1. Kaip sugalvojote pradėti rašyti savo tinklaraštį?
Vienintelis ir pagrindinis tikslas buvo sukurti vieną man patogią vietelę internete, kur galėčiau susirašyti savo gaminamų gaminių receptus. Taip ir pavadinau neoficialiai - tai mano vieša užrašų knygelė. Kodėl tam netiko pvz. sąsiuvinis? Nes aš juos pametu, gaminant kartais naudoju patogumo dėlei ant vieno ar kelių lapų surašytus receptus, kurie po kiek laiko stebuklingai dingsta. Šis tinklaraštis man labai patogus, kai noriu surasti vieną ar kitą jau gamintą receptą.
2. Ką manote apie žaliavalgystę?
Tiesą pasakius, aš nesidomiu visiškai nei žaliavalgyste nei vegetarizmu. Tai ir pasakyti menkai ką tegaliu. Tai kiekvieno pasirinkimo reikalas. Labai mėgstu mėsą, mano organizmas jos tiesiog kartais reikalauja (dažnai pastebiu, kad pats organizmas sako, ko jis nori, ko jam reikia), tai man galioja tik kokybiško maisto taisyklės. Stengiuosi galvoti, ką dedu į burną, bet mane sunku įtraukti / sudominti vis plintančia žaliavalgystės manija ar dar kokia naujove, liečiančia mano mitybos pakeitimą. Man maistas - vienas iš didžiausių malonumų.
3. Mėgstamiausias filmas?
Kadangi mėgstu žiūrėti filmus, jų yra ne vienas. Visų tikrai nesurašyčiau. Klasika - "Man On Fire", tai filmas, kurį žiūrėjau kelis kartus. Šalia jo, tai filmas pagal knygą, kurią parašė Emily Brontë, tai jau tikra klasika - Wuthering Heights (2009). Būtent 2009 metų pastatymas man labiausiai patiko, žiūrėjau irgi kelis kartus. Mėgstu psichologinius trilerius, geras komedijas, tam tikrus aktorius, kurie žinau, tikrai nenuvils. Jei daugiau galėčiau vardinti, tai būtų dauguma filmų su Jude Law, Denzel Washington, Nicole Kidman. Patikę filmai The LedgeDom Hemingway, Black Swan ir t.t.
4. Kokį šampūną šiuo metu naudojate?
Savo gamintą su muilo riešutais. Jeigu deduosi aliejinę kaukę, tada jau trenku galvą Aubrey Organics - Balansuojamuoju GPB šampūnu su rozmarinais ir pipirmėtėmis
5. Koks paskutinis nutikęs nuotykis?
Atsitiktinai labai įdomioje vietoje (paslaptis) sutikta moteris, kuriai, man užsiminus, kad vienas iš mano pomėgių - natūralios rankų darbo kosmetikos gamyba, ji labai labai nudžiugo, mat jau senai turėjo tokią mintį - pati pradėti gaminti natūralią kosmetiką. Pasikalbėjom, aš jai daviau nuorodų, kur galima apie tai pasiskaityti, pasimokyti. Mano pasakojimas apie šį užsiėmimą jai buvo kaip padrąsinimas, kad tai puikus užsiėmimas. Štai kaip natūralios kosmetikos gamybos užkratas keliauja.
6. Kuo skiriasi noras ir svajonė?
Noras yra labai žemiškas, apčiuopiamas, norą kartais lengvai galima išpildyti. Svajonė - tai mūsų sielos sparnai, tai kas nepasiekiama (kartais), kas susiję su mūsų nebūtinai įgyvendinamais siekiais. Tačiau noras ir svajonė gali turėti lygybės ženklą, pvz. aš kažkada tik pasvajodavau apie kremų gamybą, man tai atrodė nepasiekiama, tolima. Ir štai - dabar gaminu, svajonė materializavosi. Tai kartu buvo mano svajonė ir noras viename.
7. Keisčiausias maisto produktas/patiekalas kokį tik esate valgę?
Sraigės. Nesupratau patiko, ar ne. Bet manau, kad nenorėčiau pakartoti.
8. Mėgstamiausias aliejus (grožiui)? Kodėl?
Nežinau, kaip atsakyti. Mano oda gan problematiška, dažnai naudoju aliejų mišinukus jos valymui. Pastebėjau, kad pagrindinis aliejus, be kurio nei vienas kremas, mišinukas neapsieina - linų sėmenų aliejus. Kodėl? Manau, kad Ramutės tinklaraštyje esantis straipsnis apie linų sėmenų aliejų daug ką paaiškins. Jei ne linų sėmenų aliejus, o koks sviestas  - tai be konkurencijos nilinis sviestmedis, jo gydančios sąvybės mane stulbina.
9. Kokį posakį dažniausiai sakote?
"Lazda turi du galus" ir "kaip šauksi, taip atsilieps".
10. Iš ko susideda Jūsų mėgstamiausios salotos?
Negaminu įmantrių salotų, nes labiau mėgstu mišraines. Vasariškos salotos susideda iš pomidorų, agurkų, svogūnų laiškų, šviežių krapų ir grietinės, druska, nemažai pipiriuko. Labai paprasta.
11. Kokias kalbas mokate?
 Lietuvių, anglų...Rusų moku, bet kai tenka kalbėti, pritrūkstu žodžių, tiesiog šią kalbą savo gyvenime retai vartoju (galiu sakyti, kad visai nevartoju). Suprantu šiek tiek ispaniškai, vokiškai tik pradmenys (mokiausi pusmetį). Pastebiu, kad nevartojama kalba, kad ir mokytąsi, pasimiršta. Tai galiu sakyti, kad moku 2-3 kalbas.

Na dabar atėjo eilė nominuoti 11 tinklaraščių, kuriuos su malonumu seku, skaitau. Žiūriu, kad jų bus daugiau nei 11. Ir nesinori nei vieno nepaminėti, bet jei tokios taisyklės, paminėsiu dažniausiai sekamus:

Rimos ECO
Minervos Blog'as: Įkvėpimai
maddalene / Kitokie kvepalai. Nišinė parfumerija ir kiti sukrėtę įspūdžiai
Tai kas natūralu ir pagaminta su meile
viewpointbyramute
Aš skaitau
Orikse/ Knygos nori gyventi
Paskui nosį
Naturali kosmetika, natūralus muilas by Neringa
Geri burtai
Paloma's LAB

Dabar sunkiausia dalis, sugalvoti 11 klausimų. Uch. Bandau.

1. Ar mėgstate kvėpintis? Kokie patys mėgiamiausi kvepalai (gali būti keli)?
2. Kokia (-ios) kito žmogaus savybė (-ės) labiausiai erzina?
3. Kokios šalies kultūra, gyvenimo būdas labiausiai patinka?
4. Ar švenčiate Halloween'ą?
5. Kas sudėtingiausia rašant įrašą savo tinklaraštyje?
6. Ar skaitote knygas? Kokia (-ios) mėgstamiausia (-ios)?
7. Kurio eterinio aliejaus kvapas pats kvapniausias, geriausiai nuteikiantis?
8. Kaip gimsta kūrybinis procesas / mintis (-ys)?
9. Pats nuostabiausias ir pats bjauriausias kvapas, esantis gamtoje, aplink mus? (ne kvepalai)
10. Įvardinkite savo blogiausią savybę (-es)?
11. Kokia muzika, atlikėjas (-a), grupė labiausiai patinka?

 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ruduo, toks gražus, spalvingas. O šiandien diena prieš Visų Šventųjų dieną. Kai jau žvakutės uždegtos dega ten, kur ilsisis išėję į amžinybę artimieji, aš namuose užsidegu smilkalus.
Ačiū Ramutei, kad suteikė man tokią galimybę - pauostyti, pasigrožėti rankų darbo smilkalais. Jie niekaip negali prilygti pirktiems prekybcentriuose, ar net ir eko specializuotose parduotuvėse.
Tai magija, gaminusio žmogaus aura, įdirbis, jo meilė tam darbeliui. Taigi tas vilnijantis nuostabaus aromato vingurys leidžia atsipalaiduoti, susimąstyti, susikaupti dienos darbams, arba tiesiog pabuvimui su savimi. O gal ne tik su savimi.
Ramybės mirusiems ir gyviesiems, nes būtent pabūti ramybėje reikia visiems, sustoti, apgalvoti gyvenimo vertybes, atsiriboti nuo to beprotiškai bėgančio, lekiančio gyvenimo ritmo.


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą