2013 m. birželio 28 d., penktadienis

Dar vienas veido kremas su ProLipid141, skirtas mišriai veido odai

Po pirmojo pavykusio kremuko, kuris yra aprašytas čia, nutariau toliau gaminti su emulsikliu ProLipid141. Pirmasis kremas su juo mano odai labai patiko. Tik per tą laiką, kol naudojau pirmajį kremą, kurį taip sunkiai sekėsi psigaminti, sužinojau naujų subtilybių apie gaminimą su ProLipid141. Pasirodo, kad sujungus fazes (supylus vandens fazę į aliejaus fazę) reikia labai greitai plakti pusę minutės. Aš tam panaudojau elektrinį mini plaktuvėlį. Po 30 sekundžių intensyvaus plakimo pradedama maišymo ritualas. Ir tas ritualas reikalauja daug kantrybės, nes trunka ~ 30 minučių lėto maišymo. Tačiau tada jau galima džiaugtis nuostabiu kremu ir jo tekstūra.






Boswellia carterii



Receptas 20 g kremo:
1 g pracaxi - stambialapio kongenio aliejaus
1,2 g ryžių grūdų aliejaus
0,3 g moliūgų sėklų aliejaus
0,2 g juodgrūdžių aliejaus
1,2 g ProLipid141
14,5 g šalavijų hidrolato
0,3 g cinko oksido
3 l. augalinių keramidų
1 l. augalinio bisabololio
5 l. vit. B5 (d-pantenolio)
2 l. vit. E
Eteriniai aliejai:
1 l. Kvapniųjų pelargonijų (Pelargonium graveolens)
1 l. Vetiverijų burboniškų (Vetiveria zizanoides)
1 l. 5 fold apelsinų (Citrus sinensis) (koncentruoto)
2 l.  Frankincenso/smilkalinių bosvelijų ( Boswellia carterii) (norėjau 1 l. lašinti, bet netyčia 2 lašai nutekėjo)
4 l. Cosgard

Šiame kreme yra 13,5 proc. aliejų ir 1,5 proc. cinko oksido, todėl kremas ne tik lengvas, drėkinantis, bet kartu ir neleidžia mano mišriai odai karštu vasaros metu spindėti tarsi sviestu išteptai. Cinko oksido galima dėti ir 1 proc., nes tepant kremukas baltas, tačiau labai greitai susigeria į odą, oda tikrai nebūna šviesesnė :) Poveikis man labai patinka, šis kremo variantas su ProLipid141 man dar labiau patinka nei senasis. Šis liesesnis ir dar cinkas savo darbą atlieka, todėl atgaiva ir poilsis mano odai nuo per didelio sebumo išsiskyrimo bei spuogelių.
Kvapas gavosi toks, kokio nesitikėjau, geraja prasme. :) Tikrai man labai patinka, nes tie 2 lašai smilkalinių bosvelijų labai tiko, nes prislopino apelsino saldumą bei gaivą, o su vetiverija labai gražiai draugauja. Toks vos pacitrusuotas raminantis smalingos medienos kvapas.

Lengvas drėkinantis kremas mišriai veido odai su cinku


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą