2013 m. birželio 29 d., šeštadienis

Kremas kuperozės paveiktai veido odai

Kuperozės paveikta oda
Kremo receptą konstravau savo mamos odai, bet naudoju ir aš pati, nes, manau, kad ir mano veido oda linkusi rausti dėl silpnų kapiliarų, ypač nosies srityje. Šį kremą naudoju prevencijai. Mamos oda jau žymiai paveikta raudonų kapiliarų tinklo. Toks kremas tinka ir odai, kuri pasižymi spalvos nevienodumu, yra linkusi rausti. Šiame kreme parinkti tokie aktyvūs ingridientai kaip vynuogių lapų ekstraktas, vitaminas B3 (niacinamidas), B5, augaliniai, eteriniai aliejai ir t. t.




Veido kremas kuperozės prevencijai

Gaminau ~ 21 g kremo:
1 g tamanų/vaistinių puiklapių aliejaus
0,6 g šalavijų ištrauka dygminų aliejuje
0,6 g vynuogių kauliukų aliejaus
0,6 g Olivem1000
0,5 g Montanov68
0,4 g vit. B3 (niacinamido)
0,2 g saldžiųjų migdolų pieno miltelių
14 g rugiagėlių hidrolato
1,2 g vynuogių lapų koncentruota ištrauka iš AromaZone
3 lašai gryno šaltalankio aliejaus
1 l. augalinio bisabololio
8 l. vit. B5 (d-pantenolio)
2 l. vit. E
8 l. hidrolizuotų ryžių proteinų
Eteriniai aliejai:
1 l. Miros (Commiphora myrrha) 
2 l. Rozmarinų (Rosmarinus officinalis) 
2 l. Citrinžolių imbierinių (palmarozų) (Cymbopogon martinii)  
4 l. Cosgard


11,4 proc. aliejų kreme yra tikrai nedaug, šis variantas skirtas mano mišriai/riebiai odai vasaros sezonui, o mamai gaminau riebesnį. Kremą nuspalvino šaltalankio aliejus, kurį mano oda labai myli (šaltalankio aliejus puikiai tinka raustančiai odai silpnais kapiliarais). Tačiau kremas nespalvina odos, atvirkščiai - suvienodina spalvą, paskaistina. Dygminų aliejuje yra vitamino K, kuris turi kuperozę gydančių savybių. Kremo maloni, lengva tekstūra labai greitai absorbuojasi palikdama malonų pojūtį. Tikiuosi, kad ateityje dar kažką gaminsiu panašaus tik su papildomais aktyvais, stiprinančiais kapiliarus ir jų mikrocirkuliaciją.


4 komentarai:

  1. Labai fainas kremukas atrodo, ir turbūt toks pat malonus odai! Įdomus emulsiklių derinys. Ar jie abu tau labiau patinka nei po vieną? Nesu taip bandžiusi, smalsu. Nuostabus blogas, ačiū! Gera matyt, kaip lietuvaitės sparčiai tobulėja. Šaunuolė. :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Ačiū tau, Ramute, už pagyras :) Bet man dar tobulėt ir tobulėt...O šitas emulsiklių derinukas mano mėgstamiausias (jį minėjau ir apraše "Mano pamėgta tekstūra" http://beautifullifecolours.blogspot.com/2013/02/mano-pamegta-kremo-tekstura.html). Mano mišriai odai jis patinka, nes greitai susigeria, oda neapkraunama, todėl vasarai man tai labai aktualu. Žiemai gal per lengvas būtų, nors galima su daugiau aliejų gaminti. Su Olivem1000 gaunasi geri, bet man lyg rieboki kremai (jei neberčiau arrow root pudros), su vienu Montanov68 - šiek tiek per liesi. O suderinus juos abu gaunu tekstūrą per viduriuką, labai panaši vizualiai į parduotuvinių. Be to pridėjus Montanov68 gali būti tikra, kad Olivem1000 neiškrės kokios šunybės, tiesiog stabilesnis kremas gaunasi. Tik atsiprašau už foto kokybę, nes fotoaparatas sugedo, tai telefonu tenka kol kas fiksuoti. :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Reikės pabandyti, tikiuosi mano raudonas veidas su laiku bus išgydytas. Gal dar kažkuo galite pasidalinti tokiai odai?

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Kuperozinei odai dar labai tinka vitaminas C, žalioji arbata tiek išoriškai, tiek ir vartoti į vidų, kaštonų ekstraktai / ištraukos - kur daug yra escino. Mėlynių ekstraktas. Vitaminai E, K, P, B3, B5 - čia reiktų žiūrėti kremus, kur jų yra, aliejus, kuriuose yra šių vitaminų. Tinka alavijas, arnika, dedešvos, liepų ekstraktas ar hidrolatas, ramunėlės, petražolės, hialiuronas. Vynuogių kauliukų aliejus, jojobos (simondsijų) aliejus, tamanų, lazdyno riešutų, dygminų, erškėtrožių aliejai, sviestmedis. Iš uogų - avietės, spanguolės, bruknės. Svarbu odą saugoti nuo UV spindulių, neplauti karštu arba labai šaltu vandeniu - geriausia drugnu. Iš eterinių aliejų tinka miros, citrusų, rozmarino, pipirmėtės.

      Panaikinti